Miele
Ajalugu Rohkem kui 100 aasta jooksul on ettevõtte arengut kujundanud...
LAVAZZA on saanud oma nime kaubamärgi rajaja Luigi Lavazza järgi, kes alustas tänaseks maailmakuulsa firmaga 1895.a.Torinos. Tänasel päeval on LAVAZZA juhtideks Lavazza perekonna kolmas ja neljas põlvkond.
LAVAZZA on hinnatuim espressokohv espresso sünnimaal Itaalias ja suurim espressoröstija maailmas.
LAVAZZA on üdini itaallaslik kaubamärk, mida iseloomustab oskus nautida hetke ühtaegu selle kordumatuses ja traditsioonis, lõõgastuses ja kires. Itaalias on 20 miljonit inimest ja neist 16 miljonit on LAVAZZA oma igapäeva-elu lahutamatuks osaks võtnud.
LAVAZZA kvaliteet on sajandipikkuse kogemuse ja igapäevase pühendumuse tulemus. Hea maitse, mis sünnib oskustest ja igapäevasest hoolest igas tööetapis alates kohvi-istandusest kuni poeriiulini, kust võtate valmis kohvipaki.
LAVAZZA kohvitooteid müüakse rohkem kui 80-s riigis.
LAVAZZA valdab kohviubade innovaatilisi röstimismeetodeid. Saadud maitse on inspiratsiooniallikas maailma tippkokkadele. Kas olete maitsnud kohvi-kaaviari? Aga kohvimulli? Tippkokk Ferran Adrià pakub hämmastavaid Lavazza-gurmeelahendusi. Toiduga mõistagi ei mängita, aga kõige üllatavamad avastused ja uuendused tulevadki katsetamise käigus. Lase end üllatada, mida kohvist kokakunsti tipptegijad suudavad teha.
Mängulised ja glamuursed on ka LAVAZZA kalendrid – maailma tippfotograafide, tippmodellide ja staaride osavõtul sündivad fotokunsti absoluutsesse tippu kuuluvad albumid. Vaata lähemalt siit.
Aja jooksul on kalendri edukusele kaasa aidanud Annie Leibovitz, Elliott Erwitt, David LaChapelle, Erwin Olaf, Thierry Le Gouès, Miles Aldridge, Marino Parisotto, Eugenio Recuenco, Finlay MacKay, Mark Seliger, Albert Watson ja Ellen von Unwerth.