Miele
Ajalugu Rohkem kui 100 aasta jooksul on ettevõtte arengut kujundanud...
TORANI on aastast 1925 Ameerikas San Fransiscos tegutsev kaubamärk, mille loojateks olid R.Torre & Company, Inc asutanud abikaasad Rinaldo ja Ezilda Torre.
1925. aastal külastasid Torred oma endist kodulinna Luccat Itaalias ja saabusid sealt tagasi San Fransiscosse käsitsi kirjutatud viie erineva siirupi retseptidega, mis pärinesid nende kodusest köögist. Neid vanu paberil retsepte on säilitatud tänaseni kui esimese edu reliikviaid! Sest just nende järgi valmistatud siirupitega õnnestus Torredel Ameerika lääneranniku maiasmokki tõeliselt üllatada. Nad segasid siirupeid mulliveega, pakkusid neid esialgu kohalikes kohvikutes ning siis juba valmissegatud jookidena oma itaaliapärases vürtspoes. Ehtsast Itaalia limonaadist sai kuum müügihitt. Aastaid hiljem suutsid abikaasad Torred ameeriklasi samaväärselt rabada esimese maitse-lattega. Just TORANI siirupiga maitsestatud kohvijoogist sai „esimene pääsuke” maitse-kohvijookide ajastul.
1957.a. võttis äri üle Torrede väimees Harry Lucheta ja TORANI sai San Fransisco kohalikust väikeärist rahvusvaheliselt tuntud ja tunnustatud kaubamärgiks. Torre väimehe käest läks TORANI omakorda edasi tema pojale ja tütrele – Paul Luchetale ja Liza Luchetale – asutajate Torrede lastelastele. Kaubamärki viis edasi perefirma kolmas põlv.
TORANI itaalia siirupid amaretto, karamell, tiramisu, shokolaad, vanilje, maasikas, piparmünt, vaarikas, virsik ja paljud teised maitsemagusad sobivad hõrguks täienduseks nii erinevate jookide, kokteilide kui dessertide juurde.
TORANI otsib jätkuvalt põnevaid maitsekooslusi ja hoiab uhkusega enda käes teerajaja staatust. Edukalt on realiseeritud algul naljana mõeldud kombinatsioon Ameerika traditsioonilisest einest – Chicken’N Waffles Syrup! Vaniljemaitse kooskõlas grillkana soolase lisandiga ja siis vahtrasiirupi siidine lõpetus. Mis järgmiseks?
TORANI pakub lisaks siirupitele dessertkastmeid, smuutisid ja suhkruvabasid siirupeid.
Iseseisva ikoonväärtusega on TORANI siirupipudelite disain, mis on hoitud muutumatuna läbi 90 aastase ajaloo.
TORANI on tänaseks rohkem kui 100 töötajaga kompanii. TORANI tooteid müüakse enam kui 40 riigis. Kaubamärk on tuntud üle maailma. Kunagise viie siirupisordi asemel vamistatakse täna üle 100 erineva maitselisandi. Tootmine on endiselt San Fransiscos, Californias. 1991.a sai kompanii juhiks Melanie Dulbecco – esimene firmajuht väljastpoolt Torre perekonda.
R.Torre & Company on autasustatud President „E“ auhinnaga toodangu eduka ekspordiprogrammi eest – valik toimus 20 edukaima firma hulgast. See auhind on alates 1961.aastast sertifitseerinud Ameerika Ühendriikide silmapaistvamaid ekspordilaiendajaid.
TORANI kaubamärk teeb koostööd WorldPantry’ga. WorldPantry, tõlkes „maailma toidusahver” on kvaliteetse toidu turustaja, kes võtab kaubastamiseks ainult parimast toorainest ja väga eriliste retseptide järgi valmistatud tooteid. Lihtsamalt öeldes: koostöö WorldPantry´ga näitab toidukauba gurmee-taset. WorldPantry juhtideeks on viia maailma suurepäraseimad ja andega loodud toidukaubad inimesteni, kes otsivad tõepoolest parimat.